✿ ELFishyStrawberry ✿
4.1.12 HISTORICAL DATE .
Tuesday, January 3, 2012 | 8:24 PM | 0 feedback[s]
Anneyeonghaseyo . Hello . Assalamualaikum .

4 . 1 . 2012 adalah tarikh bersejarah bagi Fifah sebab SPM akan diduduki oleh beliau . Rasa macam nak lari jauh-jauh je . Taknak sekolah sebab takut . Takut sebab ape saya tak tahu . Tiap-tiap tahun saya takut kalau nak pergi sekolah .

Well kalau dengar pelajar nak start belajar mesti juga akan dengar  " jarang online " , " kena study dan buat homework " ,
nak belajar betul-betul " , " nak online hujung minggu " dan banyak lagi kita pernah dengar .

SEJUJUR-JUJURNYA saya cakap saya TAKKAN janji yang saya AKAN buat semua yang tertera diatas ni .

Lagi satu saya malas nak pergi sekolah sebab banyak DRAMA , ORANG PLASTIC , CIKGU YG MENYAKITKAN HATI dan HOMEWORK YANG BANYAK .

Apa lagi aku nak bebel untuk kali terakhir ni ?   ////ayat mengarut 


Oh ! Aku rindu dengan mak aku . Selalunya sekolah mak selalu siapkan semua benda untuk saya , mak akan check benda ape yang belum ada , mak temankan beli buku , mak akan suruh tidur awal esok nak sekolah .

Saya kena buat benda ni sendiri mulai sekarang . First time sekolah mak tak kejut bangun , mak tak greet aku balik dari sekolah , mak tak masakkan tengah hari untuk aku , mak takkan tolong aku buat homework .

Aku rasa sunyi sangat . Aku terasa sesat tanpa mak aku . Seolah anak kucing yang tercari emaknya .
Kenapalah saya sedih sangat ni ..

Dah tak larat nak type .. Selamat Kembali Ke Sekolah Semua !

Ppyong ~

wrote by :



|


Disclaimer
Fans since 9 September 2010.
Follow | Dashboard

Welcome to Ms. Sapphire Bloggie World! Mind your manners and no anons,copycats allow in here please. Respect and I'll do the same. Enjoy. ᵔᴥᵔ

Any quest, PM me at ma cbox.



Blub Blub
Remember !
NO ANONS & WATCH YOUR MANNERS !
☆ I'LL FOLLOW U IF U BE NICE ☆
View messages

Tweet Tweet
Edited By : Misz Naz Sapphire
Template by : Sweetie Pie
Background by : Google
Pictures by : Tumblr | We♥it
Enjoy your holiday peeps! I love Skip Beat !