✿ ELFishyStrawberry ✿
Welcome To Malaysia ^^
Friday, December 2, 2011 | 6:34 PM | 0 feedback[s]
Anneyeonghaseyo . Hello . Assalamualaikum 

Korang nak tahu something tak ? My fave KOREAN boyband nak datang malaysia ! Siapa ?

SUPER JUNIOR  .

Agak-agak kenapa dorang datang Malaysia ? Kalau korang kpopperz mesti korang tahu punya . Sebab MO.A concert In Malaysia . Bukan dorang je nak nak datang tapi unnie dengan oppa aku pun nak datang .

F (x) , miss A , B1A4 .

Wah , best ye semua fave group aku datang . Malangnya aku tak dapat pergi .  ///rasanakmenangis . Aku tak dapat pergi sebab papa aku tak bagi + tak cukup duet . Hmm... belum ade jodoh ? Hahaha .

Venue  :  MBPJ Stadium .
Time    :  7 : 30 PM .
Date    : 3rd December .

Tahniah kepada siapa yang dapat pergi MO.A concert . Kalau jumpa DongHae , sampaikan salam syg aku pada dia ye ~


* comel  snowcap yesung ,sungmin tetap nampak cute *




* cute lah oppa - oppa aku nie *


Anyways , have a safe flight and hope your MO.A concert berjalan lancar .
I love you all ~

Wonder Girl is on !
Please Be My Baby ~

Ppyong ~

|


Disclaimer
Fans since 9 September 2010.
Follow | Dashboard

Welcome to Ms. Sapphire Bloggie World! Mind your manners and no anons,copycats allow in here please. Respect and I'll do the same. Enjoy. ᵔᴥᵔ

Any quest, PM me at ma cbox.



Blub Blub
Remember !
NO ANONS & WATCH YOUR MANNERS !
☆ I'LL FOLLOW U IF U BE NICE ☆
View messages

Tweet Tweet
Edited By : Misz Naz Sapphire
Template by : Sweetie Pie
Background by : Google
Pictures by : Tumblr | We♥it
Enjoy your holiday peeps! I love Skip Beat !